Robert T. Kiyosaki, - a „Szegény papa gazdag papa” c. bestseller szerzője – egyik könyvében azt írta, hogy az egyik nagy különbség a gazdag emberek és a szegény emberek között abban áll, hogy milyen szavakat, milyen kifejezéseket használnak. Bármilyen új dologba kezdünk bele, vagy valami merőben újat tanulunk, nyilvánvaló, hogy a szakmai szókincsünk igencsak szegényes. Nincs ez máshogy a marketing tekintetében sem. Kezdőként természetes, hogy sokan szegényes marketing szókinccsel rendelkeznek. Nem ismernek szakkifejezéseket, így használni, alkalmazni sem tudják ezeket semmilyen módon. Ez a tudástár arra vállalkozik, hogy megmutassa, megtanítsa a marketinggel kapcsolatos legfontosabb kifejezéseket a helyén használni. Legyen az az áremelés pszichológiájától kezdve az upsell ajánlatokon át a legendás élmény nyújtásán keresztül számtalan dologig. A könyv 52, olyan marketinghez köthető taktikai elemet, tippet tartalmaz, ami nem hiányozhat egy vállalkozó eszköztárából sem.
A gazdag marketingesek tudástára - 52 gyakorlati tipp a gyors vevőszerzéshet
Leírás
-
KiadóPongor Publishing
-
Oldalszám60
-
Megjelenés2019
-
ISBN szám9786155263422
Kategória legnépszerűbb könyvei
ÖsszesSorozat további részei
ÖsszesA szerző további művei
ÖsszesA Termék részletes adatai
- Kiadó: Pongor Publishing,
- Oldalszám: 60
- Megjelenés: 2019
- ISBN szám: 9786155263422