Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook, Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen. A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig. Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook-hirdetését 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség hat KKV-Marketing Gyémánt-, a turizmus szakma 5 díjjal tüntette ki, míg 2019-ben elhozták a Kreatív Influ' Aranyát, illetve az Internet Hungary egyik fődíját is a közösségimédia-marketinget érintő megoldásaik, eseménykommunikációik és influencerkampányuk miatt. A 2016-ban megjelent könyv bővített, aktualizált kiadása kerül most az olvasók kezébe.
A közösségi média nagykönyve - Hogyan vidd sikerre a céged és önmagad (új, bővitett kiadás)
Leírás
-
KiadóAthenaeum Kiadó Kft.
-
Oldalszám320
-
Megjelenés2020
-
ISBN szám9789635430444
Kategória legnépszerűbb könyvei
ÖsszesSorozat további részei
ÖsszesA szerző további művei
ÖsszesA Termék részletes adatai
- Kiadó: Athenaeum Kiadó Kft.,
- Oldalszám: 320
- Megjelenés: 2020
- ISBN szám: 9789635430444