2020 tavaszán, a COVID-19 berobbanásával a világ számos táján bezártak az egyetemek és az iskolák, az oktatóknak, tanároknak pedig szinte egyik pillanatról a másikra kellett átállniuk a sokak számára ismeretlennek számító online oktatásra. A Harvard Egyetem professzora, Dan Levy erre a váratlan helyzetre válaszolva állította össze nélkülözhetetlenül fontos és jól használható kézikönyvét, amelyben útmutatóval szolgál tanároknak abban, hogyan lehet hatékony, eredményes élő órákat, foglalkozásokat tartani az online térben. A pedagógiai tanácsok mellett a szerző egyebek közt a következő, alapvetően lényeges gyakorlati kérdésekre ad választ: • Mire jók a különböző Zoom-funkciók (pl. szavazás, csevegés, kiscsoportok)? Hogyan lehet a leghatékonyabban felhasználni ezeket egy tanóra keretében? • Miként aktivizálhatók a diákok a képernyő előtt? • Hogyan lehet közösséget építeni a virtuális osztályteremben? • Mitől válik igazán maradandó élménnyé egy Zoom-alkalmazással megtartott óra? Munkájának és kutatásainak eredményeire alapozott könyvében Levy professzor saját, az online oktatásban szerzett tapasztalatai és megfigyelései mellett merít a Harvardon tanító kollégáinak tanítási stratégiáiból, kutatási eredményekkel alátámasztott, hatékony oktatási és tanulási elméleteiből. S ami legalább ilyen fontos, olyan diákokkal készített interjúkat közöl, akik életükben először most vettek részt online oktatásban, és akiknek szintén átmenet nélkül kellett átállniuk az új tanulási módszerre.
Zoom-tanterem - Módszertani kézikönyv a hatékony digitális oktatáshoz
Leírás
-
KiadóGeopen Könyvkiadó Kft.
-
Oldalszám208
-
Megjelenés2020
-
ISBN szám9789635160563
Kategória legnépszerűbb könyvei
ÖsszesSorozat további részei
ÖsszesA szerző további művei
ÖsszesA Termék részletes adatai
- Kiadó: Geopen Könyvkiadó Kft.,
- Oldalszám: 208
- Megjelenés: 2020
- ISBN szám: 9789635160563