Énmárka, személyes márka, personal brand. Ezek a kifejezések ma már sokaknak ismerősen csengenek. De mit jelent ez a fogalom? Milyen szerepe van a karrierünkben? Milyen eredményeket és sikereket hozhat? Milyen eszközök állnak a rendelkezésünkre? Egyáltalán, hogyan fogjunk hozzá? Az énmárka tudatos építésének akár az is lehetne az alapja, hogy végre eldöntsük magunkról, vajon mosópor vagyunk-e, vagy fájdalomcsillapító. Aki egyikkel sem akar vagy tud azonosulni, az nézzen egy C verzió után - vagy vegye a kezébe László Móni első könyvét. Ha végigolvasta, jóval célirányosabban válogathat abból az eszköztárból, amely elengedhetetlen az egyéni ambíciók kiéléséhez, megvalósításához. Megérti, mitől működik valami - és miért nem. Megérti, hogy személyes gyengeségeit éppúgy a saját javára fordíthatja, mint erősségeit. Tisztában lesz azzal is, hogy személyiségének nemcsak a magánéletében, hanem az üzleti kommunikációban, karriercéljainak megvalósításában is jelentős szerepe van. Így nemcsak hiteles lesz, hanem annak is fog látszani.
-
KiadóKossuth Kiadó
-
Oldalszám121
-
Megjelenés2015
-
ISBN szám9789630983181
A Termék részletes adatai
- Kiadó: Kossuth Kiadó,
- Oldalszám: 121
- Megjelenés: 2015
- ISBN szám: 9789630983181