Ragályos (e-könyv)

(A terméket már értékelte: )
Összesen: 0 Ft
3510 Ft
3159 Ft
db

Leírás

Letöltések

Mitől válik elsöprően népszerűvé egy száz dollárba kerülő szendvics, miért sülnek el visszafelé a kábítószer-ellenes reklámok, és miért osztja meg több mint 200 millió ember egy első ránézésre unalmas turmixgép videóját? Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora egy évtizede kutatja, vajon miért terjednek bizonyos ötletek jobban másoknál. Könyvében bemutatja a ragályosság törvényszerűségeit, amelyek a különböző termékekre és szolgáltatásokra ugyanúgy érvényesek, mint a szervezetekben terjedő ötletekre és a társadalmi változásokra. Szemléletes történetei megmutatják, hogy milyen szempontok szerint működik a viralitás, és a 6 könnyen érthető és követhető alapelv segítségével mi magunk is saját termékeink, ötleteink szolgálatába állíthatjuk a szóbeszéd erejét.

A Termék részletes adatai

  • Kiadó: HVG Könyvek,
  • Oldalszám: 280
  • Megjelenés: 2017
  • ISBN szám: 9789633046098
  • Formátum: epub

Könyvértékelések