Mik a lehetőségeink, ha túltelített piacon működünk? Miként fejleszthetünk olyan terméket, amellyel teljesen új vevőcsoportokat érünk el? Hogyan győzzük meg csapatunkat a szemléletváltás szükségességéről? A telített, versengésen alapuló iparágakban egyre nehézkesebbé válik a jövőbe mutató innováció, a szervezetek hosszú távú életképessége pedig egyre kérdésesebb. Ezért tanácsos eltávolodnunk a versenytársaktól hemzsegő vörös óceántól, és stratégiánkat a kék óceánra alapozni. Merőben új szemléletmóddal egy teljesen új iparágat is létrehozhatunk, vagy újításainkkal a reménybeli vevők számunkra eddig elérhetetlen csoportjait tehetjük iparágunk fogyasztóivá – de csak akkor, ha csapatunk minden tagja magabiztosan és elkötelezetten a változás mellé áll. W. Chan Kim és Renée Mauborgne, a kék óceán stratégia kidolgozói, az INSEAD nemzetközileg elismert menedzsmentgurui gyakorlatias könyvükben bemutatják, hogyan érdemes belevágni a kék óceán váltásba. Közismert vállalatok, nonprofit szervezetek és állami intézmények köréből vett esettanulmányokkal és példákkal szemléltetik módszerüket, és lépésről lépésre vezetnek végig a folyamaton. Közérthető útmutatásuk alapján szervezetünk egészében elterjeszthetjük az emberséges hozzáálláson alapuló új szemléletmódot, és biztosíthatjuk hosszú távú kreatív működésünket.
-
KiadóHVG Könyvek
-
Oldalszám344
-
Megjelenés2018
-
ISBN szám9789633047637
-
Formátumepub
A Termék részletes adatai
- Kiadó: HVG Könyvek,
- Oldalszám: 344
- Megjelenés: 2018
- ISBN szám: 9789633047637
- Formátum: epub