Nemzetközi menedzsment (2. kiadás)

(A terméket már értékelte: )
Összesen: 0 Ft
7500 Ft
Nem rendelhető

Leírás

A Nemzetközi menedzsment - a határokon és kultúrákon átnyúló menedzsment - kézikönyve azokat a kihívásokat vizsgálja, amelyekkel a vezetőknek szembe kell nézniük napjaink állandóan változó környezetében. Alaposan felkészíti az olvasókat a nemzetközi és globális környezetben előforduló feladatok ellátására, hiszen az ilyen környezetben működő vállalatok vezetőinek - a vállalatok méretétől és eredetétől függetlenül - sokféle bonyolult problémát kell megoldaniuk. Az eredményes munka érdekében pontosan fel kell mérniük a befolyásoló tényezőket, hogy ezek ismeretében alakítsák ki stratégiájukat, műveleteiket és általános menedzsmentfunkcióikat. A Blahó András, Czakó Erzsébet és Poór József főszerkesztésében - valamint tíz hazai és öt külföldi egyetem 43 tanára, professzora és több vállalati szakember munkája nyomán - született kötet összefoglalja a nemzetközi vállalatok, a multinacionális cégek és a külföldi tulajdonú vállalatok alá tartozó helyi cégek irányításának és vezetésének általános és sajátos vonásait. A könyv tizenkilenc elméleti fejezetében leírtakat tizenhárom esettanulmány egészíti ki

A Termék részletes adatai

Könyvértékelések