Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.
Dr. Veres Zoltán sorozatszerkesztő Pannon Egyetem, Veszprém
-
KiadóAkadémiai Kiadó Zrt.
-
Oldalszám332
-
Megjelenés2015
-
ISBN szám9789630596671
A Termék részletes adatai
- Kiadó: Akadémiai Kiadó Zrt.,
- Oldalszám: 332
- Megjelenés: 2015
- ISBN szám: 9789630596671