Mi visz rá egy demokratát arra, hogy a republikánusokra szavazzon? Hogyan érhetnénk el, hogy az izraeliek és az arabok bízzanak egymásban? Mivel vehetnénk rá a kamaszokat, hogy eldobják a cigarettát? Miként győzhetjük meg a vevőket, hogy ne a versenytársak termékét válasszák? Mindenki változtatni akar valamin. És rendszerint mindenki meggyőzéssel, erőltetéssel vagy nyomásgyakorlással próbálkozik – pedig létezik egy hatásosabb mód is a gondolkodás megváltoztatására. Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora szerint célravezetőbb, ha katalizátorként viselkedünk. Kutatások segítségével tárja fel a változást lassító vagy ellehetetlenítő öt akadály tudományos hátterét, és esettanulmányokon keresztül mutatja be azokat az elveket, amelyek alkalmazásával egyének vagy szervezetek sikerrel bonthatják le a változás útjában álló korlátokat. Könyvéből hatékony gondolkodásmódot és olyan technikákat tanulhatunk, amelyek révén igazi katalizátor válhat belőlünk – akár egyetlen személyt akarunk megváltoztatni, akár egy teljes iparág működésében próbálunk irányváltást elérni.
Katalizátor - Hogyan változtathatjuk meg mások gondolkodását?
Leírás
-
KiadóHVG Könyvek
-
Oldalszám320
-
Megjelenés2022
-
ISBN szám9789635652150
Kategória legnépszerűbb könyvei
ÖsszesSorozat további részei
ÖsszesA szerző további művei
ÖsszesA Termék részletes adatai
- Kiadó: HVG Könyvek,
- Oldalszám: 320
- Megjelenés: 2022
- ISBN szám: 9789635652150