A minőség ügyével foglalkozás, a megfelelés a vevői elvárásoknak minden szervezet működésében stratégiai fontosságú kulcskérdés. Arra nincs általános recept, hogyan lehet a legjobb úton elérni és fenntartani a vevő elégedettségét, azonban az elmúlt évtizedek során kialakult megközelítések, módszerek és eszközök jó kiindulási alapot jelentenek a saját megoldás kidolgozásához. A könyv ezeket foglalja össze a tanulni vágyók és az érdeklődő gyakorlati szakemberek számára. A szerző a Miskolci Egyetem Vezetéstudományi Intézetének egyetemi docense és a B-KONZ Oktató, Tanácsadó és Szolgáltató Kft. ügyvezetője, aki többéves oktatási és alkalmazási tapasztalatai alapján foglalja össze és rendszerezi a témához kapcsolódó ismereteket.
-
KiadóPublio Kiadó
-
Oldalszám260
-
Megjelenés2014
-
ISBN szám9789633816028
-
Formátumepub
A Termék részletes adatai
- Kiadó: Publio Kiadó,
- Oldalszám: 260
- Megjelenés: 2014
- ISBN szám: 9789633816028
- Formátum: epub